CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Doakan Kami Berkekalan

Daisypath Anniversary tickers

Ikatan Sah...Alhamdulillah

Daisypath Anniversary tickers

Menarik Disini




Monday, August 27, 2012

Seronoknya Raya Tahun Nie

Dah seminggu beraya pun... mood masih nak beraya lagi...

Sampai masuk opis pun terbayang2 nak g beraya...
mood nak buat kerja pun belom ada.... huhuhu..

sepanjang seminggu beraya extra seronok + makin kuat makan + penat semua ada...
Selain beraya di Perak, pergi juga ke Baling melawat sedara mara suami.. pertama kali jumpa selepas kenduri x pernah aku g sana.... Time raya ni la kan masa untuk bermesra...
First time beraya di Perak.... dapatlah tahun ni solat hari raya n makan rendang di pagi raya... Rendang sama je cam rendang terengganu... Cuma kat sini ada satu menu lagi daging masak hitam... memang aku suke!!!!
Awal2 pagi dah call ma di Terengganu, nak ucap Selamat Hari Raya... tetiba laks jadi sebak nk nangges (cepat2 cover takut mak mertua pasan)...huhu
x pernah berjauhan la katakan... padahal sehari sebelum raya n sebelum aku gerak ke Perak dah jumpa ma di KL... hehe

Gambar Raya...???
Huhuhu kami x bergambar raya pun... sedih kan...
Xde mood nak bergambar, aku rase rupa aku skrang dah macam makcik2 dengan perut makin membuncit...
Insyaallah raya tahun depan nak bergambar sakan... hehe

0 Sudi Tinggal Jejak Di Sini...TQ dari Zura:

Post a Comment