CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Doakan Kami Berkekalan

Daisypath Anniversary tickers

Ikatan Sah...Alhamdulillah

Daisypath Anniversary tickers

Menarik Disini




Wednesday, January 23, 2013

Sudah hari ke 20 =)

Alhamdulillah... hari ke 20 baru bekesempatan update blog..
Time baby tido bolehlah mamanye surfing internet dulu hehehe....

Semua urusan dah settle... mykid baby pun dah siap!!!
Nama yang kami pilih untuk permata hati kami.... Aqil Aiman Bin Aindin Adha.

Sepanjang 20 hari berpantang...
Makan... oklah!!! boleh telan lagi walaupun duk ngadap ikan panggang hari2...
Tapi untuk harini mak aku dah dah tambah satu menu makan... daging blackpaper... i loike!!!

Setakat ni aku belum mampu nak pakai set bersalin Nona Roguy yang aku beli tuh!!!
Sebab utama - anak aku kene jaundis sehingga 5 hari ditahan diwad... jadi aku takut nak makan pape ubat melibatkan jamu. Sesetengah orang kate nona Roguy x effect susu ibu... tapi aku tetap takut nak makan...
Kasihan baby...
Sebelum ni keinginan tuk kurus semasa berpantang membuak2... selepas ada baby depan mata....
keinginan tu hilang sendiri... aku jadi nak makan banyak2 sebab nak kasi susu badan banyak!!!
Demi mu wahai anak!!!!

Jadi aku hanya pakai minyak herbanika saja setakat ni.... untuk berurut... sangat selesa, segar selepas berurut... aku suke!!!! ingat nanti nak beli lagi satu botol...

Yang lain2 belum terusik.... sebab aku malas!!!! belum sempat nak manjakan diri lagi. Aku rase sepanjang 20 hari ni, kehidupan kalut sikit...hahaha almaklumlah nak terima perubahan dalam kehidupan mestinya ambik masa kannnnn!!!!

Pic Aqil terbaru????? X sempat nak ambil huhu... neneknya yang xcited ari2 duk tangkap pic cucu...
Cucu pertamalah katakan...

Harap aku dapat berpantang 44hari dengan jayanya... amin ;)


7 Sudi Tinggal Jejak Di Sini...TQ dari Zura:

MyraQhairel

jauh lagi perjalanan nak abes pantang tuu..tpi best jgk la menu awak...hehe..lpas abes pantang turn berjaga mlm utk nenen anak plak...huhu..takper..pengalaman tu tak semua org dpt...pape pon hepi2 je k..:)

puan.mila

Kjap je kan zura..mila pun dah 16 hari..alhamdulillah anak mila xda jaundis lagi takat ni..hrp2 xkena la jaundis nya..sonok jgk brpantang tp lps ada ni khidupan otomatik brubah 360drjah..heheh

My Life's Journey

Hihi.. dear dah 20 hari.. umi plak dah 6 hari.. msh duk hosp sbb baby kna kuning ... teringin nak tgok pic terbaru baby dear ..update ar nanti..muah2

My Life's Journey

hi dear.. boring2,jln2 kt cni .. rdu nk bca post dear..tc dear.. chak

eMMe

Salam Zura
Tahniah! atas kelahiran Aqil
maaf, lambat ucapkan kat Zura...
kalo free, update la cerita...
nak sgt tgk gambar Aqil
mesti comel kan...

take care..

Zurae

Daebak!

Nor Ezwaty

tahniah zura

Post a Comment