CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Doakan Kami Berkekalan

Daisypath Anniversary tickers

Ikatan Sah...Alhamdulillah

Daisypath Anniversary tickers

Menarik Disini




Monday, May 16, 2011

Happy Teacher's Day

Hi u olls...Assalamualaikum...

Hari ni 16 Mei adalah hari bagi meraikan guru2 di Malaysia =)
Selamat Hari Guru Buat semua Guru2 di Malaysia, terutama buat ayahanda terchinta...
Tengku Abd Rasid b Tengku Mohd...Selamat Hari Guru Aboh...

Happy Teachers Day =)

Ingat dulu masa sekolah seronok kalau time hari guru ni, sebab XDE KELAS.!!!! Horeyy hehe
Banyak aktiviti riadah je bersama Guru... Pastu suke dengar part yang guru nyanyi lagu ni...

"Kami Guru Malaysia...Berikrar dan berjanji...jeng jeng jeng..."
Suka dengar lagu tu siap sama2 nyanyi sekali ngan cikgu....Tapi dah besar ni x dapat lak nak jadi cikgu..hehe


Terima Kasih Cikgu!!!!



4 Sudi Tinggal Jejak Di Sini...TQ dari Zura:

Cik Ina Do do Cheng

Guru memainkan peranan penting dalam hidup setiap insan.sama-samalah kita menghargai guru. selamat hari guru.

gedek!

Polis pon orang panggil 'cikgu', kan..?

Bigdaddyz

tiada guru kita jauh berbeza...

leyzajamil

hye, sy tag kamoo,
nanti join ye ;D

Post a Comment