CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Doakan Kami Berkekalan

Daisypath Anniversary tickers

Ikatan Sah...Alhamdulillah

Daisypath Anniversary tickers

Menarik Disini




Wednesday, May 18, 2011

TGV Birthday Surprice 4 Nuffnangers...hehe i like!!!!

ThanX Nuffnang n TGV ;)


hihihi............seronok2....
siapa nak tengok wayang dengan saya!!!! angkat jari kaki muehehe...........

Saya dapat hadiah dari Nuffnang!!! cam x percaya...tapi itulahnya, dapat 4 pass tiket nengok wayang mana2 movie di TGV....ThanX Nuffnang n TGV!!!!


=)
 Setiap bulan Nuffnang akan memberi hadiah kepada nuffnangers yang menyambut hari jadinya, hanya yang  bertuah sahaja dapat hadiah ini...dan yang berada di sekitar lembah klang...oke..kalo luar dari kawasan tu jangan keciwa...datang sini i blanja, wah cam banyak je dapat pass tiket hehe..


5 Sudi Tinggal Jejak Di Sini...TQ dari Zura:

Cik Ina Do do Cheng

cik ina rugi hari tu bulan 3 tak ambik tiket yang nuffnang kasi. tak de orang nak tolong ambikkan .burn cam tu je.

gedek!

Jeles, weh!

Cerita apa?

Zurae

Cik Ina :

Yeke cik ina...memang rugi...pass je kat saya, boleh je saya tolong amikkan...dekat ngan tempat saya mengaji tu...satu bangunan.... tapi xpe lah, dah lepaskan...anggapla xde rezeki....

Zurae

gedek!

Memang nak kasi jeles pun hehehe....

opkos la nak nengok...Nur Kasih The Movie..
cam best je....;)

Amoi

kena tukar alamat rumah nampaknya ke lembah klang.

haha

Post a Comment