CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Doakan Kami Berkekalan

Daisypath Anniversary tickers

Ikatan Sah...Alhamdulillah

Daisypath Anniversary tickers

Menarik Disini




Sunday, October 14, 2012

28 Minggu sudah (7bulan)

Pantas betul masa berlalu... pejam celik arini aku dah 7 bulan melalui pengalaman sebagai ibu hamil.
Macam baru je beberapa hari lepas aku check UPT hehe... sekarang perut dah kedepan... Thank You Allah diatas pengalaman berharga ini....

Sepanjang Trimester kedua:
Langsung tiada sebarang kesulitan untuk aku lalui... syukur kerana sentiasa diberi kesihatan dan kemudahan dalam setiap perkara.
Mengidam memang langsung tiada...-selamat hubby aku heheh...
HB semakin ok dan berat badan semakin bertambah dengan jayanya...
Semakin seronok bershopping barang baby... Pantang keluar berjalan mesti ada barang baby aku beli ;)
Dan sekarang...aku dah mula rasa berdebar untuk bersalin.... huhu
"Ya Allah permudahkanlah segalanya.... "

//Terkejut lihat ticker pregnant tu, aku lagi 86hari dari tarikh bersalin aku yang dijangka pada 8 Januari 2012. OH NO!!!!
//Tetiba teringat baby sitter masih belom cari...wuaarghhhh!!!




5 Sudi Tinggal Jejak Di Sini...TQ dari Zura:

fifi

Take care dear.enjoy ur pregnancy ye.nanti bby dah kuar..rindu kat perut buncit tu.hehe

Ryn

kite samela....take care dear..nnt share la lagi pape yg ptt...hehehe..:)

puan.mila

Sma ngn mila, dis week 7months..Due zurae awl bln 1 eh? Xsabar nye nk bersalin..hehe

eMMe

akak genap 8 bulan Zurae, tak dpt anak tahun 2013, dpt penghujung tahun 2012, boleh la... janji baby kite selamat dilahirkan... InsyaAllah...

Hana Soffelia

dup dap dup dap. makin dekat makin berdebar, makin takut tapi kekuatan dpt sbb xsbr nk jmpa baby kan? hehe always remember this feeling.

Post a Comment