CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Doakan Kami Berkekalan

Daisypath Anniversary tickers

Ikatan Sah...Alhamdulillah

Daisypath Anniversary tickers

Menarik Disini




Monday, April 25, 2011

~ Butik Dzihni ~

As'salam....dah 2 hari x buka blog...tetiba penyakit malas datang menyerang...heheh
Arini sebelum start kerja nak buat jugak 1 entry...berkaitan Butik yang saya pergi 2 hari lepas...
ThanX to  Laily  (my opismate) sudi menemari saya ke Bangi...x susah pun nak mencari Butik Dzihni ni, dari tol sg Besi tu keluar ke tol Bangi pastu rempuh 2 roundabout (Dua2 amik pkol 12), pastu jumpa trafic light masuk kanan..adalah nampak bangunan kedai kat sana....

Ni la Butik Dihni tu...

Kak Ina nama pemilik butik ni, tapi masa saya pergi kak Ina xde, hanya Kak Dini (kakak Kak Ina) melayan kami...Okla senang berurusan....nengok contoh2 baju nikah pun kemas dan menarik... Baju saya hantar tu bulan depan dah boleh ambil...Harga pun murah dari kedai2 yang saya survey kat KL...Kepada siapa2 nak tempah baju kahwin saya syorkan kat sini la... baju melayu lelaki pun dorang ambil...;)

Ni sebahagian baju sanding untuk disewakan..

Suka baju ni...kat belakang tu la kak Dini...sori erk pic x clear hehe 
Selain baju tuk kahwin..baju biasa pun dorang ambil tempahan...Untuk raya tahun 2011 ni..dorang ambil tempahan sampai akhir bulan ni 5 je...pastu kaunter tempahan tutup...sebab ramai yang tempah dekat sini...Jadi cepat2 jangan lepaskan peluang!!!!! Saya pun nak hantar baju untuk raya bulan depan....


psst....oklah saja nak berkongsi kat sini...saya memang x dapat apa2 pun hehe...orang kate menda yang baik eloklah dikongsikan...Nanti baju saya dah siap saya postkan di sini...k Daa....... ;)

3 Sudi Tinggal Jejak Di Sini...TQ dari Zura:

Cik Ina Do Do Cheng

bestnya tempah baju kat butik . rega okey tak ? kalau tempah sedap sikit nak pakaikan, sebab ikut ukuran kita sendiri.

Zurae

Cik Ina : Aah harga berbaloi2...standard tempah kat medan mara n kedai di kl...tp yang pasti..dorang layan kite betul kehendak kite...puas hati la tempah disini...Ramai dari KL tempah kat situ....=)

cikceriacorner

o yeke dik...hehehe..nanti kalo ok..bleh akak ke sana..heheh

Post a Comment