CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Doakan Kami Berkekalan

Daisypath Anniversary tickers

Ikatan Sah...Alhamdulillah

Daisypath Anniversary tickers

Menarik Disini




Saturday, July 30, 2011

Water Rafting

 Huh cam dh lama sangat saya x masuk rumah maya saya ini...
Sunyi sepi je...Tuan umah pun tak sempat nak update apa2 skarang makin kebzan...

Hari ini saya cuba gagahkan jugak untuk singgah rumah saya ini, walau penat dan keletihan... akibat berxtvt yang sememangnya menyeronokkan..iaitu WATER RAFTING!


Akhirnya tercapai jugak impian saya untuk melakukan xtvt lasak ini..
Puas! Seronok! x terkala la...jom layan....

Team kami... xcited nak tengok jeram hehe



Belum turun sungai memang dah rasa xcited semacam.
 
Ni la jeram yang dimaksudkan...menarikkan?

Berjaya halangan pertama

Halangan seterusnya dirempuh...tp tetap tersenyum gambar punya pasal haha
 

Yang ni antara yang mencabar...Nasib raft tidak terbalik

Siapa yang belum cuba tu, silakanlah tidak rugi ini menjadi ingatan sampai bila2..
hehe..
Sebelum mulakan xtvt ni pun memang akan diberi taklimat,cara2 mengemudi raft tu. Jadi kerja satu pasukan amat penting supaya perjalanan menjadi lancar...


Penat2...sebelum balik makan puas2

1 Sudi Tinggal Jejak Di Sini...TQ dari Zura:

cikceriacorner

salam zura..

selamat berpuasa..

wow bestnye..best..best..

Post a Comment