CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Doakan Kami Berkekalan

Daisypath Anniversary tickers

Ikatan Sah...Alhamdulillah

Daisypath Anniversary tickers

Menarik Disini




Sunday, September 23, 2012

Abil4Fauziah- Dari awal en3 aku baca blog ni!!!

Aku tau mesti dah ramai kawan2 yang dah baca dan tahu pasal cerita ni. tapi aku je yang lambat...huhu
Tu pun pasal abang Abil di dipanggil sebagai tetamu jemputan di Program Soal Wanita TV Alhijrah. Jadi aku berkesempatan menonton promo yang dibuat... Terus aku x miss program tu (malam td 22/9)
Betapa agungnya cinta abang Abil kat isteri kesayangannya Kak Gee...
Tersentuh gile baca kehidupannya setelah isterinya sakit.... huhu
Aku sendiri tak tahu samada aku mampu setabah abang Abil tu... memang salutelah!!!

Inilah blog pertama aku baca dari mula entry sampai ke last updatenya... Sedey!!!!
Warkah buat Isteri yang dikhaskan untuk isterinya apabila sihat nanti... Insyaallah lepas ni akan menjadi entry yang wajib aku baca...

Sama-samalah kita berdoa untuk kesejahteraan dan kesihatan kak Gee... Amin
Baca kisah mereka buat aku rindu dengan suami di Penang tu...Miss u huhu.. 







1 Sudi Tinggal Jejak Di Sini...TQ dari Zura:

eMMe

Salam Zurae,

moga kite semua dlm lindungan Allah swt...
dlm kesihatan yg baik rezeki yg barakah
Amin....

Post a Comment