CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Doakan Kami Berkekalan

Daisypath Anniversary tickers

Ikatan Sah...Alhamdulillah

Daisypath Anniversary tickers

Menarik Disini




Thursday, September 20, 2012

Ada apa dengan hari ni... 20 September 2012

Alhamdulillah... hari ni 20 September genap 2 tahun aku bekerja di sini (TV Alhijrah)
Banyak suka dan duka sepanjang bekerja disini...

Kerjaya aku bermula disini :-
- dari aku tunangan orang sehinggalah dah nak jadi ibu orang hehe...
- dari aku seorang yang kurus sikit sekarang dah besar banyak (seronok makan je)...
- dari zero pasal kerja tv sekarang dah tau sedikit sebanyak cara kerja di stesen tv...
- dari seorang pemalu sekarang lebih pandai bersosial sikit... agaknya larh heheh

Company pun baru bertapak 2 tahun, sebelum ni ramai yang tidak tahu kewujudan TV Alhijrah ni, sekarang orang dah mula mendengar dan mengetahui TV Alhijrah sebagai stesen tv Islam pertama Malaysia.. Syukur.


Tahun 2010 : Time ni ofis pun x siap lagi. Penempatan sementara.

In the making...

Prosos pemasangan bermula

Akhirnya dirasmikan yeay!!!

Team...

Meraikan 2 tahun berkerja disini  kami buatlah makan2 sikit arini... (huhu pic makan2 xde plak)

p/s : Xtau la sampai bila aku dapat bekerja disini... masih dalam dilema... suami di Penang... adakah aku patut bertukar kerja???  Yang pasti aku seronok dengan kerja aku sekarang...

"Ya Allah permudahkanlah segala urusan ku... Amin..."



3 Sudi Tinggal Jejak Di Sini...TQ dari Zura:

puan.mila

eh syoknya dpt kerja ngn Al-hijrah..ada krja 0 lg x? hehehe..zurae org KT jgk eh? kt mna?

Zurae

Mila : Try la apply ade kot hehe... Aah Kuala Terengganu kt Kuala Ibai... Sama kg x... kalo sama leh pantang dekat2 hahaha... due pun lebih kurang je kita ni...

Bazilah (^0^)

zura pon pjj jgk ngan suami rupanya. bazi dulu pjj jgk tp alhamdulillah lepas 5 bulan kawen, dpt duk sama hehehe

Post a Comment