CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Doakan Kami Berkekalan

Daisypath Anniversary tickers

Ikatan Sah...Alhamdulillah

Daisypath Anniversary tickers

Menarik Disini




Sunday, June 5, 2011

Seminggu yang bz

As'salam....hi uolls....
Dah lama x menjenguk myblog ni...
Harap ade lagi yang sudi melawat ke sini...
Dari weekend minggu lepas sampai la arini... ni baru dapat relaks dengan tenang...
and dapatla buka myblog ni...

Weekend lepas Mr Tunang datang kl... jadi beberapa hari yang ada tu kitaorang mencari la barang2 hantaran kawen. Pasal tu nanti saya cerita di entry Ini (Barang Hantaran)... =)

Perkenalkan Zurae punya Mr. T hehe malu ;)

Selepas beberapa hari cuti tanpa rehat tu, saya terus bekerja dengan kerja yang sememangnya melambak-lambak menanti... kerja stesen TV, biasalah kerja tu sentiasa ada.







Tapi yang pasti saya seronok dengan kerja saya... dan sangat teruja apabila TV ALHIJRAH dah dapat disaksikan di ASTRO... pada blogger2 sekalian, jangan lupa saksikan Channel 114 k, terima kasih =)

Arini dapat la relaks sikit dan bererobik di Tasik Titiwangsa.... yeah! Kecerdasan tubuh pun penting jugakkan... Oklah Hepi Weekend Semua ;)

4 Sudi Tinggal Jejak Di Sini...TQ dari Zura:

gedek!

Kamu kerja depan masjid negara tu...?

Cik Ina Do do Cheng

oo baru nampak wajah bakal suami zura,.biasalah lelaki memang pemalu bila orang nak ambik gambar . bila naik pelamin? ooo zurae kerja ngan astro, alah cik ina tak de astro.

Zurae

Gedek!

Aah kat depan masjid negara tu...
TV Alhijrah. Ada masa tonton la Astro 114 hehe =)

Zurae

Kak Ina :

Kak Ina, Insyaallah kawen raya nanti...doakan selamat ek hehe. Zurae keje kt TV ALhijrah la kak ina, stesen TV baru.

Post a Comment