CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Doakan Kami Berkekalan

Daisypath Anniversary tickers

Ikatan Sah...Alhamdulillah

Daisypath Anniversary tickers

Menarik Disini




Friday, June 24, 2011

Berendam Di Sg Tekala

Hi uols...

Seperti dijanjikan, dari en3 yang sblm ini....
Ni sambungan cerita selepas dari xtvt broga hari itu....

Lepas saja turun dari Broga kami bergerak ke Sg Tekala, untuk PICNIC!!!!!!!!!!

Yeay, sebenarnya memang dah lama x berkelah camni....
Seronok....
Spegeti yg marbeles... Ni bukan sy yang buat...saya tahu mkn je..=)

Chef pada hari itu...yang lain2 buat sibuk!!!!

Teman2 yang sporting...

Makan untuk second round....biasalah kuat makan hehe.


Part paling best...tentu la mandi....cam xnk naik...
Menu untuk hari itu.

Hehe...siap2 untuk pulang....

Seronok bila buat xtvt outdoor camni...
Release tension...tiap2 hari duk ngadap pc je kan...
Next xtvt plan nk buat water rafting...tp xtau la jadi or x dh nak dekat puasa dh ni...
Pastu dh dekat nak tawen...jadual kene lebih untuk hubby pulak hehe...

5 Sudi Tinggal Jejak Di Sini...TQ dari Zura:

gedek!

burger salai tu ada campor rasa lumut, tak..?

haha!

gadisBunga

balik lepas tu pengsan tak? kalau GB...pengsan!!!

Zurae

gedek!

Uncle...rasa lumut yang best tu...
Uncle nak cuba? hehe

Zurae

Cik GB...

Maunya x pengsan....
Dah x igt pape dh balik tu...igt tilam n bantal je..hehe

Cik Ina Do do Cheng

Zurae lepas berendam, memang perut lapar. bila mandi sungai memang syok, tapi lepas sampai rumah mesti sedap tidur.letih sangat rasanya.

Post a Comment