CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Doakan Kami Berkekalan

Daisypath Anniversary tickers

Ikatan Sah...Alhamdulillah

Daisypath Anniversary tickers

Menarik Disini




Tuesday, June 28, 2011

Gediks2 @ Melaka ^_^



Kami ke Melaka!!!!!!!!!!!
Tujuan utama untuk menghadiri majlis pertunangkan kakak kat umah tu jugak...kt kampung ape ntah dah lupa...Tapi dekat2 ngan Kampung Tiang Dua Melaka...yang tu sy igt hehe...

Jadi abis je majlis tu, kitaorang ke Dataran Pahlawan Melaka...dah alang2 sampai Melaka, jejalan la..
Kalau x rugi woooo........

Ni ade la beberapa pic gediks @Melaka tu =)

Me wit Kak Nan

Me!

Takut2 nak bergambar ngan kuda...tetiba dia sondol...naya hehe

Kak Nan, Emy n siapa lagi kalau bukan saya...!

Me lagi!!!

Sekian, terima kasih.
Minggu ni nak balik teregganu...x sabarnya....Rindu Family!!!!!!!!!!

3 Sudi Tinggal Jejak Di Sini...TQ dari Zura:

Cik Ina Do do Cheng

bestkan pegi melaka. zurae pegi malam best, boleh naik crusie, waktu malam cantik. oo zurae orang terengganu, lagi banyak permandangan cantik kat sana.cik ina je tak pernah sampai lagi kat sana.

gedek!

naik pedati lembu tak...? Ada coba tampar bontot lembu tu...?

cikceriacorner

wow..bestnye...akak pon lama xposing kat sini...hehehe

Post a Comment