CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Doakan Kami Berkekalan

Daisypath Anniversary tickers

Ikatan Sah...Alhamdulillah

Daisypath Anniversary tickers

Menarik Disini




Thursday, December 6, 2012

Bayangkan - Senaman Aku 5x Seminggu



Kalo korang nak tau... kat puncak sana la opis aku!!!
Cuba ko bayangkan nak menapak satu2 anak tangga ni hari2 nak masuk keje...
Awal2 preggy dulu laju la jugak naiknya...
Sekarang dah nak masuk 9 bulan... begitu seksa rasanya nak menapak sampai ke bangunan opis tuh... HARU!!!

Bangunan lama, dulu kononnya cantik la anak tangga banyak camni... huhu
Aku terpaksa panjat tangga ni paling kurang dua kali sehari... pagi n tengahari....
Elok ke orang mengandung ni naik tangga banyak2? .... kalo berjalan banyak tu aku tau la bagus!!!

Eskolator in progress..... tapi xde maknanya dah la pada aku... !!!!
Dah selamat bersalin dah time siap tuh huhu...
Baru sekarang aku memahami maksud "Sarat Mengandung!!!!!"

X sabarnya nak start cuti akhir bulan ni...... dah x sanggup nak bersenam macam ni hari2 hehe






4 Sudi Tinggal Jejak Di Sini...TQ dari Zura:

puan.mila

Xpyh dah wat snaman lain..ni kira mcm brjln jgk..lg dkt nk brsalin lg elok mcmni mila ase..hopefully mdh dn cpt la jln nk brsalin nti :-)

Hana Soffelia

Dimudahkan zura bersalin. Hari-hari panjat tinggi. menapak jauh kemain.

My Life's Journey

mesti penat dear naik turun tangga mcm ni .. kalau umi mesti cepat penat .. umi doakan agar dear selamat melahirkan ..amin2 (^_^)

salmia saidin

hye dear..
tQ singgah blog sy. :)
best cuti lama2.. tp nak masuk kerja balik mesti liat kan. hehehe..

Post a Comment