CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Doakan Kami Berkekalan

Daisypath Anniversary tickers

Ikatan Sah...Alhamdulillah

Daisypath Anniversary tickers

Menarik Disini




Monday, December 10, 2012

Checkup 36 Minggu!!!

36minggu dah uolssss!!!! Macam x percaya pun ada... aku dh masuk 9 bulan...
Orang kate time ni bila2 masa je baby boleh kuarkan?
Tapi setiap hari aku pujuk baby agar kuar masa dah sampai kat kampung nanti...
Kalut kowt kalo tetiba nak bersalin kat kl ni... hubby dah la jauh di Penang sana...
Harap dipermudahkan segalanya.... Amin

Arini awal2 pagi aku dah terpacak kat KKIA Tanglin tuh (Dekat sangat ngan opisss).
Appointment dengan doktor pkol 8 pagi...

Alhamdulillah semuanya ok...
Yang aku seronok sekali HB aku mencanak naik minggu ni... 12.7 ko!!! muahahah...
X kusangka, .itulah angka paling tinggi sepanjang preggy ni...  syukur!!!!
Tinggi rahim 35cm++...
Berat naik 1kg dari 2 minggu lepas...
Berat aku terkini biarlah rahsia... aku sendiri pun segan nak pandang monitor penimbang tuh huhu!!!!!


Xtau la kenapa memang cepat LAPAR je skrang... normal kot kan??? huhu
Aku sentiasa pastikan aku ada makanan nak dikunyah x kira samada dalam kereta or atas meja tempat kerja aku tuh hahaha!!!!
Melantak setiap masa!!!

Tidur malam pun sudah tidak selena dulu... nak mencari posisi selesa pun makin menyeksakan..
Tapi aku x kisah... demimu wahai anak!!!!
Aku nak mengecapi setiap detik dan pengalaman yang  berharga ini sebaik mungkin...
sudah pasti lepas ni aku merindui saat ini!!!
Pengalaman yang x ternilai!!! Syukur aku diberi peluang seperti ini....



p/s : Baru teringat cuti bersalin belum apply...!!! huhu... Kate x sabar nak cuti!!!!

3 Sudi Tinggal Jejak Di Sini...TQ dari Zura:

fifi tiez

Hah..part tdo mmg mencabar.sampai i pernah tdo duduk..hehe..

puan.mila

yeahh xsabar nak balik kg...mila weekend ni hubby dh anto blik kg..hehe

Hana Soffelia

Masa awal2 preggy, hana xblh mkn sbb xblh hidu bau mkanan. Tp apabila cecah 9 month, mkn xblh berhenti. Bayangkan last scan baby doktor ckp anggaran baby was 2.6 something tp bla lahir, berat naurah was 3.35. tp nasib baik apa ibu mkn dpt kat baby. kalo dpt kat ibu, jenuhlah nk turunkan timbangan sekarang ni. :-p

Post a Comment