CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Doakan Kami Berkekalan

Daisypath Anniversary tickers

Ikatan Sah...Alhamdulillah

Daisypath Anniversary tickers

Menarik Disini




Monday, December 24, 2012

Last Checkup KKIA Tanglin... Next Terengganu!!

Secara rasminya arini dah masuk 38minggu 1 hari... heheh
Checkup terakhir kalinya di KKIA Tanglin... huhu cedey la jugeksss!!!!

Lepas ni dah boleh continue di Terengganu.... tu pun kalo belum bersalin lagikss!!
Aku suke pergi ke KKIA Tanglin ni sebab x sesak n misi pun amat baik n ramah sekali...
Sangat mengambil berat...
Knape aku kate camtu? melalui pengalaman aku larh di awal2 pregnancy dulu aku pernah buat checkup di Cheras...
Mak ai sangat jauh berbeza layanan/service dorang...
Bukan aku nak layanan VIP pown!!!... tapi skurang2nya senyum xde la kelat je muka tu kan...
itu buat kite lebih selesa kannnnn!!!
Lagi satu KKIA Tanglin lebih bersistematik... dan dorang menggunakan sistem komputer..
Aku tanya misi kat situ... sistem ni baru ade beberapa tempat je... belum digunakan sepenuhnya..
Jadi sesapa yang kerja kat KL ni...aku rekemenkan g je KKIA Tangling ni....
Tu pun sape yang nak checkup gomen la.... cam aku nih!!! heheh

Esok aku dah balik Terengganu.... hoyeah!!!!
Nanti kita cite pasal kat Terengganu lak yerrr......
Banyak dah list aku nak makan ni sebelum pantang... jadi kite pulun makan dulu... hahaha gelak jahat!!!
Ok happy holidays yer kawan2........ ;)



3 Sudi Tinggal Jejak Di Sini...TQ dari Zura:

puan.mila

moga selamat sampai!!

My Life's Journey

wahhhh dear dah 38 minggu .. dup dap dup dap rasanya ...

umi pulak dah nak masuk 34 minggu .. sama la kita dear ..check kat klinik gov ... kalau nak scan gi je klinik swasta (^_^)

hati2 semasa dlm perjalanan balik kapung dear (^_^). Muahhh

Anna R.

semoga selamat semuanya. amin :)

Post a Comment