CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Doakan Kami Berkekalan

Daisypath Anniversary tickers

Ikatan Sah...Alhamdulillah

Daisypath Anniversary tickers

Menarik Disini




Tuesday, December 18, 2012

Checkup 37 minggu : Berdebar nak bersalin...huhu

Alhamdulillah kandunganku dah masuk 37minggu 2 hari.... yeay!!! teruja!!!




Sekarang dah checkup seminggu sekali... tadi pepagi dah terpacak kat KK
Berat naik 1kg dalam masa 1 minggu!!!... omaigod, memang aku kuat makan sejak akhir2 ni.
Nak bawa perut pun dah x larat huhu... makan je yang aku larat hahaha...
Tekanan darah aku naik sikit kali ni, sebelum x pernah lak camtu!!!!

Dah masuk minggu ke 37 ni aku rase takut laks nak bersalin...
Korang dulu camne??? Takut x...
Nurse laks tadi bagi penerangan pasal orang bersalin... siap gambar kooo,
seyes aku memang takut nak nengok...!!!!
Tapi kene tengok jugak untuk pengetahuan dan persediaan.
Aku rase aku belum bersedia la huhu... tapi dalam masa yang sama, aku dah x sabar nak jumpa baby... acaner????
Risaunyaaaaa...

"Ya Allah permudahkanlah urusanku... Amin"


Jom layan pic baby comeyyyy leh hilangkan sikit kerisauan...




Comeyyyy sangat....

6 Sudi Tinggal Jejak Di Sini...TQ dari Zura:

My Life's Journey

Tak lama lagi nie dear ..umi pun berdebar2 jugak tau huhuhu ..push2 ..mcm mana tu hihi ..apapun umi doakan yang terbaik buat dear ..chayoook!!!

dear pasti leh ..pasti comel baby dear nanti ..tak sabar nak tengok baby (^_^)

Ryn

samela kite zura....dah nak masuk 38 minggu...rasenye nak jalan pon dah x larat...tp bby punye pasal....rela kan je bwk perot kan..sape la yg deliver dulu antare kite ni..:)

MyraQhairel

myra doakana zurae selamat...jgn lupe hapdet yerr...takot ke tak..memang kene bersalin..huahuahua....

My Life's Journey

Mat petang dear ..jalan2 kat cni ..mcm mana agaknya keadaan dear sekarang ..harap dear baik2 aja (^_^)..muahh

Zurae

Umi : ThanX ye umi... zura pun x sabar nak jumpa baby hihi.

Ryn : Zura rase Ryn dulu la...hihii.. x kisahla asal selamat semuanya ;)

Myra : Tu la kan, nak or x memang kene bersalin jugak.. huhu... Doakan zura yer ;)

With Julia

Zura: Wahhh dh nak dekat je duenya...alhamdulilah...kami doakan zura dan baby selamat semuanya...yg ptg amalkan surah2 ibu mengandung ye utk memudahkan bersalin...keep in touch always ya...:)

Post a Comment