CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Doakan Kami Berkekalan

Daisypath Anniversary tickers

Ikatan Sah...Alhamdulillah

Daisypath Anniversary tickers

Menarik Disini




Saturday, December 15, 2012

Mak Mertua datang jenguk menantu ;)

Dah xtau nak letak title en3 ape... hehehe
Dalam 2  ari ni rumah aku meriah sikit family jauh datang umah.. 
MIL dari Perak dan Kakak ipar dari Penang sekeluarga datang umah... sangat seronok...
Dapat juga berjumpa mereka sebelum aku pulang bercuti bersalin nanti...
Dorang perjalanan bercuti ke Melaka... jadi singgah KL dulu bermalam di sini...

Datang masa weekdays memang x dapat la nak bawa jalan jauh.. aku kerja. (Baru je lepas apply cuti nak bersalin agak2 ar kalo bos nak bagi cuti rehat lak kan...) 

Jadi aku dan suami bawa mereka ke I-city Shah Alam jew...
Lepas balik kerja kelam kabut aku siap2 bawa dorang ke sini...
Walaupun kat Shah Alam tu je, ni baru berkesempatan kami nak berjalan ke sana...

Family belah suami
Sayang kamu ketat2... muah!!!
Banyak gak la berjalan malam tu... pukul 2pg baru balik huhu...
Esoknya bangun pagi, kaki dah kembang semacam (besar wooo dah sembab kakiku huhu)...

p/s : Wah besok aku dah masuk 37 minggu... menghitung hari je ni!!! Lagi seminggu nak balik kampung!!! Yeay!!

1 Sudi Tinggal Jejak Di Sini...TQ dari Zura:

Puteri Kayangan?@#$%????

waaaaaaaaaaaaaa bestnya jalan2 dear ..umi ni nak jalan2 tapi ada orang tak bagi ..haiya ..

tak lama lagi ni nak bersalin ..tak sabar nak tengok si comil tu nanti ..update tau dear (^_^)

Post a Comment